Cum comand ?


Cum comand

Magazin online : Cautati produsele dorite prin intermediul Magazinului online pus la dispozitia Dumneavoastra.

Adaugare in cos : Alegeti produsul dupa care apasati pe butonul ‘Adauga in cos’.

Finalizare comanda : Mergeti la cosul de cumparaturi pentru a vizualiza produsele selectate, apoi apasati butonul ‘Finalizare comanda’.

Cost transport : Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 500 lei. Pentru comenzile mai mici de 500 lei transportul este de 30 lei.

Plata : Plata se face integral, in lei, la livrarea produselor.

cum comand

Pentru a putea plasa comenzi pe site-ul nostru trebuie sa fiti logat.

Cum se calculeaza pretul final al unei comenzi?

Valoarea comenzii este suma dintre pretul produselor (afisat la fiecare produs) si costul transportului. La fiecare comanda in parte, tarifele de transport vor fi comunicate telefonic, sau se vor aplica in functie de orasul dumneavoastra.

Pot sa cumpar si sa primesc factura si chitanta pe firma?

Da. Tot ce trebuie sa faceti este sa completati numele firmei in casuta afisata in formular si datele facturarii in sectiunea ‘Note optional’ inainte de plasarea comenzii. Daca doriti chitanta pe firma, specificati acest lucru curierului care livreaza comanda in momentul emiterii chitantei.

Cum pot renunta la o comanda?

Puteti anula o comanda trimitand un mail pe adresa de contact lumanaricristea@gmail.com sau completant formularul din pagina Contact cu datele comenzii pe care doriti sa o anulati, atata timp cat produsele inca se afla in depozitul Cristea Lumanari.

Cum pot anula un produs din comanda mea?

Pentru anularea unui produs dintr-o comanda este necesar sa trimiteti un email pe adresa lumanaricristea@gmail.com cu numarul comenzii, denumirea produsului si cantitatea pe care doriti sa o eliminam din comanda. Produsul se poate anula atata timp cat acesta inca se afla in depozitul Cristea Lumanari.

Pot schimba un produs din comanda plasata cu altul?

Pentru schimbarea unui produs dintr-o comanda este necesar sa trimiteti un email pe adresa lumanaricristea@gmail.com cu numarul comenzii, denumirea produsului si cantitatea pe care doriti sa o schimbam din comanda. Produsele se poat schimba atata timp cat acestea inca se afla in depozitul Cristea Lumanari.

Pot adauga mai multe produse in comanda existenta?

La o comanda deja plasata nu se mai pot adauga alte produse. Este necesar sa plasati o noua comanda pe site, iar daca termenul de livrare corespunde (ultimul termen este identic sau la o zi diferenta) atunci le putem cumula.